انهدام باند حرفه‌ای تبلیغ و فروش مواد روان گردان در فضای مجازی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند سه‌ نفره که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روان گردان در صفحات اینستاگرامی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین باباپور گفت: با انجام رصدهای شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره رصد فضای مجازی این پلیس مشخص شد یکی از سوداگران مرگ با تشکیل یک باند سه‌نفره در اینستاگرام اقدام به توزیع مواد روان گردان در بین جوانان و نوجوانان غرب پایتخت می‌کنند.

وی عنوان داشت: به دنبال این موضوع مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات غرب پایتخت شناسایی کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمین موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد. در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه با رعایت موازین شرعی و قانونی به مخفیگاه آنان وارد و ضمن دستگیری متهمین در بازرسی از مخفیگاه آنان ۵ کیلوگرم مواد روان گردان گل کشف کنند.

سرهنگ باباپور خاطرنشان کرد: متهمین به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده به مقام قضائی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه با توجه به اینکه مصرف گل و ماریجوانا و تبلیغ گسترده آن در فضای مجازی به مصرف و اقبال آن به ویژه در بین جوانان دامن زده؛ به شهروندان یادآوری می‌کنیم به دلیل توهم زایی و اعتیادآوری، این نوع مواد روان گردان اثرات جبران ناپذیری را در روح و روان و جسم فرد مصرف کننده می‌گذارد.به همین منظور به خانواده‌ها هشدار جدی می‌دهیم و از آنها درخواست می‌کنیم حتماً درباره آثار و تبعات مخرب مصرف اینگونه مواد روان گردان با فرزندان خود صحبت کنند

سرهنگ باباپور خاطرنشان کرد: شهروندان محترم می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ و یا مرکز دریافت گزارشات مردمی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به شماره ۶۳۹۸۴۶۱۸ و۶۳۹۸۴۶۳۷ گزارشات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس